Krásná žena a strava

Strava ovlivňuje podstatnou měrou také celý náš zevnějšek. Díky správné výživě, můžete dosáhnout toho, že váš vzhled bude dokonce atraktivnější, neboť se zvýší hebkost a lesk vaší pokožky a dojde vůbec k podstatným změnám ve všech tkáních vašeho organizmu. To vše jsou známky vlivu zdravé výživy, která má hodně co do činění s tělesnou krásou.

Hmotnost

Přiměřená hmotnost je nutná pro hezkou postavu a kromě toho je znamením správné výživy a dobrého zdraví. Chceme-li si svou hmotnost udržet na přijatelné úrovni, měli bychom přijímat výživu založenou převážně na rostlinné stravě: ovoci, obilovinách a zelenině.  Asi mi dáte za pravdu, že jen těžko se najde skutečný vegetarián, vegetariánka, kteří by byli obézní.  Velká spotřeba nezdravých tuků, zejména živočišného původu, představuje jednu z nejdůležitějších příčin nadváhy a obezity, způsobené stravou.

Když se rozhodnete jíst zdravěji a udržet si váhu, často je nejtěžší přijít na to, co a jak potřebujete ve svém jídelníčku změnit.

Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je zapisovat si několik dní vše, co sníte. Noste s sebou po celý den blok a zapisujte si do něj, co sníte – jídlo nápoje, vodu, úplně VŠECHNO.

Na konci týdne si pečlivě přečtěte, co jste si zaznamenali. Podívejte se na své tendence ve stravování, abyste identifikovali návyky, které bude možná nutné změnit, např. zvýšit příjem ovoce a zeleniny, pít více vody nebo jíst méně sladkého. Budete překvapení. Často si totiž neuvědomujete, co jste vlastně všechno během dne snědli!

Víme jak mít skvělou hmotnost a pěknou postavu.  CHCI VĚDĚT VÍCE  

Pleť a kůže

Mnohé ženy, někdy i muži se snaží řešit své problémy s mastnou nebo šupinatou pletí vnější aplikací různých přípravků, aniž by vzali v úvahu, že kožní buňky, stejně jako ostatní buňky, jsou ovlivňovány především přijímanou potravou.

Dbejme tedy na to, abychom měli ve svém jídelníčku dostatek vody (pro hydrataci), dostatek ovoce, zeleniny a vlákniny (pro detoxikaci střev) a dále dostatečný přísun vitamínů A a C, minerálů (stopových prvků). Vyvarujme se příliš kořeněných jídel, alkoholových nápojů a omezte spotřebu nezdravých tuků. To může být zcela postačující k tomu, aby se vaší špatně vyživované pleti vrátila svěžest.

Vliv náročné a rychlé doby, nesprávný životní styl, stres a okolní prostředí se značně odráží na naší pleti. Je tedy vhodné doplnit jí chybějící vodu, navrátit pružnost a zpomalit výskyt vrásek. Ideálním pomocníkem je obvykle ucelená řada výrobků, jejichž účinky se navzájem doplňují a výsledek je na pleti viditelný rychleji a zřetelněji. Kosmetika SKIN je jednou z těch, které toto pravidlo potvrzují. Její produkty obsahují vyváženou kombinaci vitamínů B3, C a E, Aloe vera a rostlinné výtažky, které výrazně pomáhají v boji proti volným radikálům a stárnutí pleti.

Celá řada je sestavena pro dokonalou a úplnou péči o pleť, a to čištění, hydratace a dovyživení.

Více   ZDE

Vlasy a nehty

Také vlasy a nehty jsou součástí tkání našeho organizmu. Proto i nehty, které se lámou nebo mají bíle skvrnky, stejně jako vlasy, které jsou suché, bez lesku a mají jakousi neurčitou barvu, jsou následkem nesprávné výživy. I některá onemocnění, postihující vlasatou část hlavy, například nadměrné vyměšování kožního mazu nebo lupy, mají svůj původ částečně v nesprávné výživě. Jestliže si naše vlasy mají uchovat svěžest a lesk a chceme-li mít pevné a správně tvarované nehty, měla by být naše strava bohatá na vitamíny a minerály (stopové prvky), které se nacházejí především v rostlinné stravě. Například pevnost našich nehtů snižuje nedostatek železa a křemíku.

Oči

O tom, jaká je naše výživa, svědčí také pohled našich očí. Jasné a zářící oči bez zarudnutí a bez šupinatých víček naznačují, že složení naší stravy je správné. Nedostatek vitamínů (A a B2) se projeví mimo jiné i zarudnutím očí, šeroslepostí, vypadáváním řas atd. Dobrým zdrojem vitaminu A (ve formě karotenu – provitaminu) je nápadně zbarvená zelenina (červená paprika, mrkev, rajčata).

Úsměv

Náš úsměv může být nejen známkou toho, že máme správnou výživu, ale zvýrazňuje navíc i tělesnou krásu. Určitě však nemůže být přitažlivý, neodkrývá-li i zdravý chrup. Abychom měli zdravě rostlé, silné a dobře tvarované zuby, mějme na paměti kombinaci tří hlavních faktorů: jedná se o pravidelné ošetřování, hygienu a vhodnou stravu. Potřebné složky pro utváření zdravého chrupu zajišťují potraviny bohaté na vápník, jako např. mléko, mák a sušené ovoce. Naopak nejhorším nepřítelem zubů jsou potraviny a nápoje s vysokým obsahem cukru, protože podporují vznik zubního kazu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>